Varning för långt ego-inlägg ><


Så, nu var min dag förstörd. Igen. Idag frågade mamma mig om inte jag hade någon sjukdom och det skulle inte förvåna mig överhuvudtaget! Jag vet inte vad det är, men det måste vara något fel på mig.

Jag fryser och svettas i omgångar, hela tiden
Jag kan inte somna innan klockan 2
Jag sover istället i skolan och 2-3 timmar när jag kommer hem (och nej, om jag skippar det kan jag fortfarande inte sova innan 2)
Jag har börjat rodna! >< (???!!!)
Jag känner yrsel allt oftare och oftare
Jag får ont-i-huvudet-attacker
Jag kan vara utan mat en dag, sen nästa måste jag äta hela tiden
Jag irriterar mig jämnt och ständigt på skitsaker

Som idag; Det var en helt oskyldig kille som gick fram och tillbaka i korridoren, ensam, tyst och oskyldig. Men jag blev bara så irriterad så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag fick också något slags raserianfall när jag kom hem och märkte att dörren stod öppen, jag frös som fan och mamma ansåg att vi behövde vädra. Senare fick mamma för sig att hon skulle sortera halsdukar och vantar som ligger huller om buller på hyllan, men då blev jag arg och ansåg att det skulle se lika rörigt ur imorn igen så det var ingen idé och när hon inte lyssnade blev jag (rosen)rasande. Nyss fick jag damp för att mitt rum aldrig blev städat, hur mycket jag än städade. Men om man ska irritera mig till max, om man vill att jag ska bli riktigt jävla förbannad, då ska man väcka mig när jag sover, jag slår till den personen som försöker. Jag klarar inte av det och det har hänt två gånger idag redan ><

Så, vad beror detta h-vette på? Har jag som mamma säger en sjukdom? Man skulle kunna tro att jag är ett barn som precis kommit in i puberteten och som snart ska få sin första mens, men så är det ju inte! Annars skulle man kunna tro att det bara är vanligt pms. Men 1. Jag har inte pms 2. Om jag hade, skulle jag ändå inte få pms nu 3. Det här har hållt på sen jullovets slut, och man har inte pms i flera veckor.
Något fel är det ju. Mamma sa att det kunde vara brist på någon vitamin, och det är möjligt. Pappa frågade om det inte kunde vara dåliga matvanor. Menom det är nånting som jag har, så är det bra matvanor! Jag har tom börjat äta frukost.
Näej, jag måste gå till botten med det här. För det börjar faktiskt bli ganska så jobbigt ><

Hoppas ni fick ut mycket av att läsa mitt långa ego-inlägg :)
Hugs!

Ps. anledningen till att min dag är förstörd är för att jag precis vaknat ur min skönhetssömn på 3 timmar, och detta betyder att jag troligvis inte kommer somna förns ca 4 inatt .( Tyck synd om mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoho, jag som ska upp kl. 4 inatt för att åka till Romme :D vi kanske hörs...? Jag hoppas verkligen Pelle att du hittar orsaken till det hela.

2009-01-23 @ 00:06:58
Postat av: P

hoho hallå, jag hör av mig!! men jag måste veta vem du är först jöö .)

2009-01-23 @ 00:11:51
URL: http://milka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0