Here we go again


Klockan är 03.12 och jag är jättepigg, kan inte sova .( Jag vet inte hur jag ska göra för att vända tillbaka dygnet. Jag kan ställa klockan tidigt så kommer jag bli trött tidigare också. Men jag orkar inte det, jag kommer däcka runt 5 och sen sova typ 3 timmar och sedan kommer jag inte kunna sova igen när klockan närmar sig tolv. Det är så typiskt ><
Idag sov jag längre på dagen också, jag somnade 5 och sen vaknade jag typ 10 jättepigg och nu har jag varit uppe sen dess, förstår ni vilket problem jag har? Jag sov min nattsömn mellan 17.00-22.00 !
Det är därför det är så bra att ha en blogg att underhålla sig med .)





                                                                                     

Kommentarer
Postat av: mli

Nice :O Jag är också pigg.

2009-01-02 @ 04:46:06
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0