Godnatt


Åh, vad härligt det kändes att få krypa ner i min mjuka säng, på nytvättade lakan med rakade ben och hår som doftar ljuvligt nytvättat .) Rummet är städat, jag har varit nyttig. Det känns verkligen bra, sådär på en tisdag liksom.

Imorgon väntar en dag med mycket, mycket plugg! Men jag tycker att det ska bli kul .) För jag har verkligen bestämt mig för det här nu, man tar en dag i taget liksom.
Jag har dock en spanskalektion som jag måste ta mig igenom. Men med Linda och Leah som sällskap ska väl det gå bra, som alltid .) Men inge mera skolk på mig nu alltså.
När vi ändå pratar om framtid så tänkte några tjejer från klassen och jag hyra en stuga på sportlovet och mysa där i några dagar. Åh vad det ska bli kul, om det blir av!
den 17-e februari blir det Romme med skolan också, vi är ett gäng som ska lära oss snowboard, det blir intressant. hehe.

Jag tänkte i alla fall bara säga godnatt. Godnatt vänner!


Kommentarer
Postat av: mli

Det tycker jag att ni ska göra, Pelle! Hyra stuga över sportlovet alltså. Godnatt!



sv: Näääe. Jag har ingen scanner :(

2009-01-28 @ 00:29:50
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0