Ge. mig. nu.

 Killar som kan sjunga och spela gitarr är nog det sexigaste som finns! Jag smälter rakt av då. direkt. Om dom kan det så har dom klarat av halva provet .) Åh, i helgen fick jag spelat in 2 låtar som josef och adam sjöng och spela gitarr till. det låter ju bara så jävla bra. Jag dör och längtar tillbaka, live och grejer. Åh, det väcker så mycket känslor och det blir sån stämning! Man vill bara kura in sig i deras famn, luta huvudet tillbaka och bara lyssna. Det var fan det bästa på länge det jag fick höra.
rawr alltså. Snacka om att man fick gåshud .)




Kommentarer
Postat av: mli

Indeed. Killar och gitarrer är en oslagbar kombination :D:D

2009-01-22 @ 02:08:57
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0