Dagens

Dagens bästa - Blev klar med engelskan!

Dagens sämsta - Var sjukt trött imorse :(

Dagens Tabbe- Hm, pappa kom på mig ta med mig datan ut... igen

Dagens asgarv-Haha, jag och marre på pendeln. Vi sitter och pratar och helt plötsligt får jag syn på ett hårstrå som flyger rakt framför näsan på mig (marre ser det inte) så jag typ stannar upp mitt i samtalet, gör någon jättekonstig grimas med munnen och kollar i kors. Det var dock roligast för Marre, eftersom hon inte förstod varför jag gjorde det. Jag började garva för att jag tänkte mig framför mig hur dumt det måste se ut. Vi höll på att dö iaf, och alla tittade snett :)

Dagens personer- Anna D!

Dagens lunch - Hm. Köttfärslimpa med ris. och jag åt med Linda :) Vi pratade om.. hur mkt vi två pratar.

Dagens prestation - Jag och Anna åkte in till stan efter skolan och råplugga på ett mysigt fik

Dagens dagen - Kakan fyller år! <3

Dagens höjdpunkt - Fika med Anna!

Dagens lektion -  Samhällen! Jag fick värsta massagen av Fanny och Mardröm!! Åh det va värsta underbart. Marre masserade mina fötter (men hon skrattade åt min stortå) och fanny pillade i mitt hår :) Till och med Gustav (lärare) påpekade det. "är det någon spa-avdelning här eller?"



Jag har haft en bra dag helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0