Städa = ultimata deppmedicinen ?


Sagt och gjort och jag mår så himla bra nu! :) Huset är städat och jag har varit hos farmor. Nu ska jag hoppa in i sköna duschen och sedan ut och gå en tur. Hade inte bangat på att ta en joggingrunda men jag är faktiskt sjuk så det avstår jag den här gången. Jag har hört att man bränner mera fett om man går så det är ju en bra grej iallafall .)
Om man är lite deppig är det faktiskt en bra grej att städa, det funkar jättebra för mig. Man kopplar bort alla problem och flyter in i en annan värld (städvärlden) Och det är så jävla najs bara :D Sen efter känns allt så mycket bättre på något vis. Man får en kick! Samma sak med träning.

Ikväll ska vi beställa hem thai! Är verkligen sugen på det så det kommer bli najs, sedan är det fest på G igen (: om inte fest blir det väl chillkrök på Dalarö eller hos Kakan i Skogås. Är rätt så pepp!

Nu är det duschen nästa!

 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0