sötsaker


Näj. Vet ni vad jag gör? Jag skiter i festande ikväll. Det gör jag :) Jag bjuder hem några istället och så gör vi marängsviss och kollar melodifestivalen istället. Så får det bli! Det känns bra.

Det har varit en bra dag faktiskt och jag har klarat mig helt själv. Jag brukar aldrig klara av att umgås med mig själv sådär över en hel dag, det är inte likt mig >< Men jag blir bättre!
Jag gick en promenad och det var så fint ute. Alla människor som jag gick förbi såg så glada ut, de log mot mig. Det var familjer som hade kvalitets tid tillsammans, det var nykära par, det var barn som åkte skridskor, det var tanter med stavar, det var medelålderskvinnor som stod mot träd och solade ansiktet. Åh, det var alla möjliga människor man kan tänka sig! Det kändes jättebra med en promenad, kvalitets tid med mig själv (a) Synd bara att min musik dog efter tjugo minuter. Sen ringde jag upp Camilla påvägen också, så jag fick växla några ord med henne också :)



tror ni jag lyckas få min marängsviss att se såhär god ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0