Dagen D


Idag har dagen varit tråkig, enformig och händelselös.

Dagens bästa - Fick VG på engelskauppsats!! (jag kanske inte är så dålig på engelska ändå?)

Dagens sämsta - Vakna med ont i halsen och har det fortfarande ....

Dagens Tabbe- G+ på So-provet

Dagens asgarv- Jag och Christel (som vanligt) flumma hela dagen. Venne vad vi garva åt, massa crap. Vi har exakt samma dåliga humor. Men jag älskar det :)

Dagens personer- Sofia!

Dagens lunch -  Jag sket i lunchen.

Dagens prestation - Extremt obbigt fyspassidag igen ><

Dagens dagen - Samhällskunskaps A kursen avslutad

Dagens höjdpunkt - Bli av med naturkunskapsprovet!

Dagens lektion - So-lektionen. Då fick vi saft och kakor och jag tog flest kakor ><

Dagens suprise - Josef tog kontakt och ville ses ( :s :s :s :s )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0