Tears and Rain


Idag mår jag inte särskilt bra faktiskt.

Skoldagen har varit rolig och så, det är inte det. Fast jag hoppade inte direkt av glädje när jag kom till skolan 8.30 och fick reda på att vi hade håltimme till 10.40 >< Tänk att få den feta sovmorgonen, jag som verkligen slet mig upp imorse >< Fast håltimmen blev inte alls så tokig .) Jag och Anna gick till skogås för att köpa choklad (vilket har resulterat i två finnar..) Och av någon anledning fastnade vi där, chokladätandes på en bänk i skogås centrum. Där satt vi och pratade om sjukt djupa saker i två och en halv timme! Vi glömde bort tiden, så poff var klockan elva och tja.. datakunskapen hade pågått i tjugo minuter så vi bestämde oss för att sitta kvar och prata lite till. Vi pratade verkligen djupt, typ massa om döden, livets mening, kärlek och så vidare. Allr djupt ni kan komma på .)

Sen var Elliot i skolan idag! Åh vad glada vi blev då :) Tänkte också medela att bråket som var igår är i stort sett löst!

Dagens +
Skönt med håltimme på morgonen

Jag och Anna har pratat djupt och lärt känna varandra ytterligare ett snäpp bättre

Elliot var i skolan!

Bråket från igår är i stort sett löst!
Vi har skrattat jättemycket verkligen
Vi såg världens snyggaste kille (och jag skojar inte.. det var världsklass på honom...)
Det är Fredag imorn!

Dagens -
Kunde fått sovmorgon till 10.40
Mattelektionen
Jag klanta mig. Slarva bort Julias penna och tog sönder Mys ><
Mamma sover inte och börjar må dåligt igen..
Det är fortfarande lite dålig stämning mellan vissa sen bråket igår (iofs helt förståeligt)
Jag börjar tröttna på att spela fotboll (hade spelarmöte idag)

7-6, + sidan vinner! Yay :) Näj. Det är nog mest min kära mor som oroar mig. Men det vill jag inte yttra mig så mycket om här.

c ya


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0