konservativ

 Jag är konservativ. Jag är jävligt konservativ. Jag börjar nästan bli tråkigt konservativ.

- Jag har haft samma shampoo och balsam i typ två år ><
- När min mobil gick sönder köpte jag en likadan på blocket för att den inte längre säljdes i affären
- Jag är extremt skeptisk till ommöbleringar
- Jag får alltid ångest när jag tappar kontakten med folk, även om det är människor jag inte tycker så mycket om
- Jag hatar när mamma spexar till maträtter. Som att hon lägger till en ny krydda eller liknande. Då vägrar jag äta ><
- Om ett par jeans skulle bli för små, skulle jag lätt kunna köpa ett par likadana till
- Jag tycker inte om när saker förändras. Jag vill ha det som det brukar vara!

Jag är dock inte negativ till nya saker. Jag älskar att träffa nya människor, det är nog något bland det bästa som finns.

Kyss



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jorå, det rullar väl på ungefär som det ska! :D Jävligt trött bara, så nu blir det sängen! :)

2009-02-04 @ 22:27:26
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0