jag kunde varit bakis men..


istället sitter jag här och har aldrig mått bättre :) :) :)
Jag sket i att festa igår, jag banga ur bokstavligt talat. Det känns mer eller mindre asbra när resten av mina kompisar (i stort sett) ligger hemma och lider skiten ur sig pga lite för mycket av det goda igårkväll. Istället satt jag hemma och dega tills jag kom på att jag har en fantastisk fin vän som kanske kunde tänka sig att fika på cozy med mig! Frida var namnet :) Och det ville hon, så jag tog mitt pick och pack och drog mig in till stan med denna fantastiskt fina vän :) Det var trevligt måste jag säga. Där satt vi tills det stängde, 01.00 och sedan drog jag mig till kungsholmen där en viss Philip befann sig.

Jag blev i alla fall jävligt busted. Pappa hade tydligen ringt hem till Frida och av sin förvåning fått reda på att jag inte alls var hos Frida, utan jag var hos en kompis i stan- vilket han inte hade någon aning om. Jag hade tidigare sagt till honom att jag skulle sova hos Frida.
Äh, fyfan vilken jävla röra allt blev. Men dom va inte så arga idag, mitt straff blev att jag inte får sova borta på två helger bara, och det är lugnt för mig. Finns ett problem bara.. jag lovade mr. J att jag skulle slagga hos honom inatt, men jag kan ju inte säga att jag inte kan det längre för att jag sov hos Philip inatt och ljög om det inför mina föräldrar och att jag därför har utegångsförbud (under natten) Eftersom han ville att jag skulle sova hos honom igår kväll, men jag sa att jag inte pallade för att de va sent. Fast i själva verket kunde jag inte det eftersom jag skulle sova hos P. Fast det ville jag inte säga till honom!
Förstår ni mitt problem? Men jag får antagligen skylla mig själv. Fy pelle. Jag ska aldrig mer ljuga sådär ;O

Trots denna smörja mår jag väldigt bra faktiskt. Väldigt bra.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0