Idag är det Fredag..


... och jag känner för att stanna hemma och göra något fint för min mamma. Som att städa hela huset och baka något riktigt gott tills hon kommer hem. Åh, vad jag vill det! Men nejnej.. Jag måste gå till skolan för att ha spanska och naturkunskap :( Det suger verkligen.
Jag skolkade första lektionen, specialidrott och tog istället sovmorgon till 11.15.

Helgen då:

Fredag: Städa huset. Laga och äta middag hos Ewelito på Dalarö, sedan filmkväll med tjejer från klassen + några killar. På kvällen ska kanske jag och Anna iväg på en 20-års fest (a)
Lördag: Träna hela dagen med Frida. På kvällen ska vi mysa och se på melodifestivalen .)
Söndag: Träning med laget. Sedan ska jag kanske iväg och fika med Magdis !

Det ska bli riktigt jävla skönt faktiskt. En vit helg, det var länge sen >< Nästa helg ska Kakan ha fest på Fredagen och på Lördagen ska jag på fest hemma hos Sofia, så det känns bra att ta det lugnt den här helgen :) Och för en gång skull känns det som att helgen kommer bli som planerad. Fast.. man vet ju aldrig.

Har sett klart one tree hill säsong 2, det var jävligt bra ett tag men sen slutade det grymt dåligt, så jag är en smula besviken nu om jag ska vara helt ärlig..
Jaja. Nu ska jag kila iväg till skolan, hoppas det blir kul trots extremt tråkiga lektioner!

Hugs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0