ibland undrar jag..


ibland undrar jag hur allt skulle bli om jag dog.

vilka skulle komma på min begravning?
vilka skulle inte gråta?
vilka skulle gråta?
vilka skulle inte kunna leva vidare?
skulle någon ta livet av sig?
skulle någon inte bry sig?
hur skulle min gravsten se ut?
vilka skulle besöka den regelbundet?
skulle någon inte kunna besöka den?
skulle min skola sörja?
skulle du komma på min begravning?
vem skulle bli mest förstörd utav mina vänner?
skulle min död förändra mångas liv?
skulle folk tänka annorlunda om mig bara för att jag dog?
ja. vad skulle egentligen hända om jag dog?

fast det är lite självupptaget att tänka så >< men ändå.

Kommentarer
Postat av: mli

sv: tack :)



Så har jag också tänkt. Massor.

2009-02-15 @ 13:04:21
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0