humörsvängningar, here I come!


Fan. Jag klarar inte av att inte blogga, så pausen är avslutad.

Just nu är jag jävligt arg, förbannad och irriterad på allt jävla ting. Jag vill bara slå någon (nej det vill jag inte) och sen vill jag typ skrika högt och springa runt och dra mig själv i håret. Gah, jag bubblar av ilska. Det känns som om jag håller på at sprängas! Jag är verkligen sjukt irriterad, uh det är så hemskt.

Men vet ni vad det värsta är? jag har ingen aning om varför! Ingen jävla aning. Det kan vara för att mamma har ryggskott och att jag måste vara hemma och sitta barnvakt åt henne hela dagarna. Jag får inte gå ut alltså, för att mamma kan ramla och måste ha någon tilll hands. Dessutom måste jag servera henne frukost, lunch och allt annat eftersom hon knappt kan gå upp ur sängen.
Självklart stannar jag hemma för mamma, jag vill ju inte att hon ska ha ont. Men det är verkligen sjukt frustrerande att inte kunna göra massa annat. Jag menar, vad fan ska jag göra hemma? Det enda jag gör är att vara slav åt mamsen. Det suger verkligen.

Jag tror att jag har en släng av pms.

Puss nu ska jag gå och dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0