glädjerus


Jag är så himla glad just nu. Jag mår så jävla bra och jag känner verkligen hur mycket jag uppskattar mitt liv och alla människor som finns i det. Jag känner att jag älskar allihopa och jag är så jävla pepp på att leva livet, träffa nya människor, upptäcka nya platser, lyckas, kämpa, lära känna människor bättre, ha ABBA-night med tjejer från klassen, ha pyamasparty, få lov, älska mera, sprida glädje, lyssna på grymt bra musik, vinna, träna, supa, gå på konserter, åka bort, vara lycklig, skratta, lära mig massa, ta studenten, bli kär, skriva brev, plugga, gå långa promenader, bowla och allt som man kan göra i livet. Jag vill vara med om allt och jag vill se allt. och det ska jag göra också!

och det bästa är att jag ofta känner såhär. Jag har en sån himla livsglädje och sån jävla energi i mig, ni vet som man känner när man är nykär? Man vill bara springa runt, runt, runt och skrika. Man är lycklig helt enkelt och pirrig. Och det är precis så jag känner mig just nu. Och det är nog det bästa med mig, jag blir glad så himla lätt, jag har så himla enkelt för att se livet ljust ändå om det finns mycket som suger. Det finns så mycket som gör mig glad! Och jag uppskattar allting verkligen. Jag är så glad att jag är den jag är och att jag har det livet jag har. Känslan är obeskrivlig. Men om någon skulle fråga vad det bästa var med mig skulle det vara att jag har så lätt för mig att uppskatta saker och det behöver inte vara mycket. Det krävs inte mycket för att jag ska le, skratta och känna det här ruset.


Jag önskar att jag kunde ge bort lite av mitt rus till alla olyckliga människor här i världen, för det finns så många av den sorten >< För många.

Jag älskar dig iallafall. Jag vet inte vem jag säger det till, men jag älskar dig .)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0