Friday I'm in love


Idag är det Fredag! Den sista dagen på lovet. Vilket känns piss. Inte för att jag inte saknat folk från skolan för det har jag verkligen! Varenda liten människa. Men det är så himla mycket plugg när jag kommer tillbaka så jag mår ill av att tänka på det :(
Det är två datakunskaps prov, ett specialidrottsprov och spanskaprov. Sedan kommer matteprov och andra prov också :/ Men en positiv sak är att vi inte längre har samhällskunskap och det vill säga bättre schema :) !

Idag pluggar jag specialidrott. Jag ska träffa Linda, jag skulle ha träffat Lussan och Sofia, men blev inte eftersom Linda både har mitt busskort och mina nycklar :/
Ikväll ska jag på fest med folk från klassen! Så nu ska jag platta håret. Sen ska jag nog slagga hos Philip ikväll, får tvinga honom att kma och hämta mig på festen :) Gäller att utnyttja folk med bil vettni ;)

Nu är plattången uppvärmd. Skriver nog senare!
Jag saknar Anna och Frida. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0