fredag den 13e

... undrar hur många som har den som rubrik idag :O

Jag stannar hemma ikväll = massa kaffedrickande och ätande av chokladbollar som jag och mamma gjort .) och lite bloggande såklart. Jag pallar inte dra till Adam ikväll. nä, jag pallar verkligen inte, inte nu såhär sent.
Jag ska försöka skriva en No-uppsats >< Får se hur det blir med det. Troligtvis blir det inte av.

Morgondagen då:

10.00 - Vibbe kommer med Leo och Ine som jag ska va barnvakt till
12.00 - Totte kommer och är barnvakt med mig. Vi gör plättar och myser med två småbarn, vi kan leka mamma pappa barn (a)
14.30 - Vibbe kommer och hämtar ungarna
15.00-16.00 - Ska träffa Magdis och fika. Sedan ska vi köpa present till Sofia
19.00 - Fest hemma hos Sofia! :)

Så det blir fullt upp. Me like.

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag? (vet att ingen kommer svara.. men ändå kul att fråga, för jag brukar aldrig fråga läsare något)

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0