Förlåt .(


Okej, nu är det såhär att jag har jättelätt för att få skuldkänslor. Och nu har jag extremt mycket skuldkänslor vilket jag mår extremt dåligt över. Så nu måste jag skriva av mig här, säga förlåt, ursäkta mig och ja.. lätta på mitt hjärta :)

Förlåt mamma och pappa för att jag sa att jag skulle sova hemma hos Anna men sedan drog till Josef och sov där utan att säga till och jag förstår att ni blev oroliga eftersom min mobil var död och ingen svara hemma hos Anna. Förlåt!


Förlåt
Clara och ewe för att jag inte hörde av mig till er om krogen. Jag vet att jag lovade, men vi valde att flytta krogen, så jag glöme helt enkelt bort att berätta det. Eftersom det inte var viktigt längre!

Förlåt Ewe för att jag lovade att jag skulle dyka upp på den där festen men aldrig gjorde det. Förlåt för att vi drog en story om att jag var jättepackad och knappt kunde prata, för att vi inte vågade berätta att vi faktiskt inte hade någon lust att dra dit.

Förlåt Linda, Norea, Fia och Ewe för att jag aldrig hörde av mig eller dök upp idag när vi skulle se på bio. Min mobil var död och jag försökte verkligen få tag på Lindas nummer, men eftersom jag inte var hemma gick inte det. Och jag hade ingen aning om när vi skulle ses eller vart! Förlåt.

Förlåt Sofia och resten av laget för att jag inte dök upp imorse på matchen, det blev ett missförstånd mellan mig och Richard. Och jag svarade inte på ditt sms för att min mobil var död och jag var inte hemma .(

Förlåt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0