egoism.



Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Jo, det har jag, men jag har faktiskt slutat med det.


Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja, men mamma säger det mest.

Har du ett syskon?

Två storasystrar


Har du varit full den här månaden?

hm. förra helgen var ju vit. men helgen innan det var jag det


Har du någonsin haft sex med någon?

Ja, det har jag.

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Inte vad jag vet ><

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Jag tröttnar aldrig på frågor!


Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej, inte sen imorse.


Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja det har jag


Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Ja, det har jag.


Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej.


Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Jo, självklart.


Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Nej, faktiskt inte!


Har du haft sex med mer än tre personer?

vad är det är för frågor?


Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej!


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Hon heter Frida .)


Vem älskar du?

Jag kan inte känna sånt. Men min familj och släkt såklart. Och Frida.


Vem hade du senast sex med?

J

Vem vill du bli full med?

Ewelito såklart. Men börjar sakna fylla med Frida .) och jag och Anna har nt vart fulla tsm än!

Vem är den bästa artisten?
Håkan Hellström


Vem pratade du senast i telefon med?

Anna !


Vem har du en liten crush i?

Ingen speciell just nu.

Vem är snyggast i världen?

T (a)

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Delar av min familj.


Vem är snällast i världen?

Poli!


Vem är din bästa kompis?

Samma fråga? Frida.

Vem vill du prata med?

Marre!


Vem sov du med senast?

Sov över hos Anna i måndas :O

Vem såg du full senast?

det var väl jimmie


Vem vet allt om dig?

Frida vet mycket. men man kan aldrig veta allt om någon.


Vem kysste du senast?

Det var J

Vem kramade du senast?

Anna tror jag :O


Vem kan berätta allt för dig?

Det avgör nog inte jag :P

Vem kan du berätta allt för?

Jag kan inte berätta allt för någon. Men för Frida kan jag berätta mkt.

Vem hatar du?
Jag hatar inte folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0