det är nice, eller?


Det låter på något sätt härligt eller kul när man säger "jag ska dricka kaffe och plugga hela natten" - men när man väl är där är det hemskt.

Det låter så najs att säga "nu ska jag träna stenhårt varje dag i ett halvår, jag ska gå på gymmet, ut i löparspåret, köra intervaller, springa tills jag spyr, köra fys, spinning, gympa, yoga och allt var det nu är" - Men väl där är det ett rent helvette.

Det låter så bra och skönt att säga att man ska ta en dag helt för sig själv, inte ägna sig åt någon annan. - men när man gör det, känns det ändå tillslut ensamt.

Och så vidare. Jag har ingen aning om varför jag tog upp det här, jag har ingen baktanke alls i det. Det finns inget budskap eller något som jag vill förmedla på nåt sätt. Det var bara något jag tänkte på idag när jag var ute och sprang. För det var jobbigt att träna idag. Vi sprang 7-8 km i väldigt fort tempo och jag skojar inte. Vi sprang verkligen fort. Sen körde vi intervall i en lång och seg jävla backe. Den är sjukt lång, kanske 500 meter. 5 gånger ska man kuta upp för den, det är vad jag kallar mjölksyra. Men sen känns det alltid bra efter.
Nu ska jag dricka kaffe plugga naturkunskap hela natten ..... (a) och imorgon är det fys igen.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0