Dagen

Nu har jag skrivit massa inlägg. Kanske rekord för en dag? men jag har ännu inte berättat om min dag. Vilket jag anser är skönt att göra .)

Jag har haft en riktigt jävla bra dag. Efter skolan åkte jag och Anna in till medborgarplatsen för att göra ett ärende som är lite för privat för att ta upp här i bloggen >< Men vi har träffat assköna människor hela dagen, helt sjukt. Fast samtidigt har det varit dåligt och nervöst- det är frestande att berätta vad vi gjort. Men jag kan inte :s

Hur som helst har vi ränt runt i medis väldigt länge. Sedan avslutade vi allt på tacobar .) Imorn bestämde vi oss för att vara hemma och plugga men jag tror jag går till skolan ändå. Jag får se ><
Jag tycker iallafall om Anna, det gör jag verkligen.

och en till sak, jag saknar att skriva dagbok. så jag ska faktiskt ta och göra det nu.

Godnatt, <3


    
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0