18 thing's you may not know about me


- Jag fick IG på matte nationellt i nian ><
- Jag väger 53,5 kg
- Jag har varit både emo (vad nu det innebär) och fjortis
- Jag testade vattenpipa senare än vad jag testade alkohol, rökning, snus och allt nu vad det är..
- Jag sminkar mig inte
- Jag har varit med och vunnit sanktan två gånger
- Jag hatar thé
- Jag avskyr att bli överasskad
- Jag pluggar bäst på fik
- Jag har varit kär en gång
- Jag älskar att planera, hatar dock att följa planeringen
- Jag älskar kaffe, men vet inte hur man brygger
- Jag kan inte säga marlboro
- Jag har 25 utskrivna dagböcker hemma
- Det går inte en dag utan att jag äter choklad
- Jag pratar väldigt, väldigt mycket
- Jag har extremt enkelt för att få skuldkänslor
- Jag älskar rivna morötter


Kommentarer
Postat av: mli

Ey, det där är ju från i somras! :D När vi fikade på Barista. Man kan t.o.m. skymta Danny i bakgrunden.



Jag får inte ihop det riktigt att du "avskyr att bli överraskad", eftersom jag fått intrycket av att du, mestadels, är och vill vara väldigt impulsiv och spontan (vilket bara är positivt, tycker jag!). Du kanske gillar att överraska andra mer än att själv bli överraskad? hah..

2009-02-03 @ 00:30:14
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fett söt bild!

2009-02-04 @ 16:57:58
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0