dance, baby, dance


Jag är så jävla glad just nu! Har haft en helt otrolig dag och just nu är jag helt uppe i varv.. Jag måste verkligen lugna ner mig! :S :S

Okej. Hela skoldagen har jag i stort sett suttit ute på våran terass i skolan och solat, känner mig nästan lite smått solbränd nu =) Efter skolan åkte jag, Anna, Tomas och Stoffe in till stan och hade skojskoj! Träffade Fridas kompis Siri också :P Av en slump såklart.
Halv 4 mötte jag upp konfakompisarna. Det var jag, Magdis, Moa, Lisa, Anna, Tuva, Emma, Jessica, Sofia och Hanna =) Vi satte oss med take-away kaffe och kladdkaka på kungsan och hade det assoft. Va riktigt kul att träffa allihop idag måste jag säga. Åh gissa om jag saknat gänget!
Av slump träffade jag idag Camilla & Isa-lee, emelie & Fanny, Martin, Fia & Norea. Så jävla knas att världen kan va så liten :S

Nu har Magda och Hanna också betalat in till Gotland och idag fick jag reda på att Christel kan helt klart följa med. Kommer bli så sjukt jävla kul!
Helgen är också lite ändrad. Imorgon ska jag på fest hemma hos Tomas med Anna :P Och på dagen ska jag träffa Jimmie! (Han ska fixa dricka..)

Anna ska typ också klippa mitt hår =)

Jag är lycklig nu, jag är så jävla lycklig nu! Jag är så jävla jävla glad världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0