15 Maj



Mår fruktansvärt dåligt just nu. Min kropp orkar typ inte mera, känner mig så utsliten och paj i kroppen så det finns inte. Har inte sovit, inte ätit, inte duschat. Jag har jobbat, varit uppe sent, druckit alkohol och gått på reservbatterier allt för länge nu. Jag är stressad och så utsliten så jag orkar inte ens sitta rakt. Jag mår illa och varje rörelse jag gör känns som en ansträngning. Jag orkar verkligen inte mera nu, fyfan!

Jag gör saker som jag egentligen inte orkar. Jag tar på mig saker som är för mycket. Men samtidigt så har jag haft bra dagar. I Fredags var 11 tjejer från klassen hemma hos mig och vi grillade. Och igår var vi ett gäng tjejer som grillade hemma hos Frida, vilket också var väldigt lyckat. Sen var jag på Erics och deras spelning, vilket var jättekul såklart.

Jag har bra dagar, men min kropp gör ont pga stress och sömnbrist. Jag känner verkligen hur min kropp inte mår bra. En vecka kvar i skolan, en vecka kvar att stå ut. Kämpaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0