KARMA





Jag är verkligen på topp just nu, igår gick jag runt hela dagen och konstaterade hur bra jag faktiskt mådde. Jag hade en jättebra kväll i Fredags och spenderade Lördags dagen hemma hos eve på Dalarö. Vi gjorde helt enkelt en fantastisk lista på spotify, åt frukost som vi hade köpt med oss och mådde allmänt toppen i varandra sällskap.
Mycket smågrejer gör mig för stunden väldigt glad. Hittade en underbar affär igår som jag inom snar framtid kommer bli stammis i, hela mitt nästa studiebidrag kommer gå till den affären. Jag har beställt hem bra böcker, satt upp en karta i mitt rum, börjat älska Lars Winnerbäck igen, fått studentmössan, kan dricka kaffe ur kaffemaskinen igen, precis fått en ny mobil, tagit fina bilder i veckan, jag har minnen från Malta som jag kan leva på, jag har vänskapsband jag förstärkt och jag har kommit till en del insikter senaste veckan (helt underbar känsla!) Jag har inte heller jättemycket plugg och våren börjar verkligen kännas av nu när det liksom är ljust klockan fem. Och det faktumet att jag verkligen kommit ur allt kaos som jag fick leva med i höstas är bara det en stort ljus! Mamma och pappa är allmänt glada, snart får jag flytta in mina kläder i en walk-in-closet, trivs i mina kläder för stunden och det har hänt lite småsaker som boostat mitt självförtroende rejält på senare tid. Dessutom så har jag massvis med att se fram emot som studenten och Thailand i Juli.

Aja, den alla största anledningen till att jag mår så bra är helt enkelt för att jag får vara mig själv. Jag gör det som verkligen är jag, mina relationer känns ärliga och allt jag gör och säger gör och säger jag från hjärtat. Det är en underbar känsla att känna att man är sig själv och att man lever sitt liv precis efter hur man själv är. Att känna att man kan vara ärlig i sitt liv, det är verkligen något värdefullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0