THAILAND BOKAT!



Så himla glad jag är! Jag ska få åka till Thailand igen! I tre hela veckor. JAG LÄNGTAR! Och Malta på sportlovet! Och studenten den första juni! Och körkort i vår. Åh, åh, åh!

Och idag kände jag vårkänslor. + att mamma köpt en ny dagbok till mig fantastisk som hon är. Och idag har jag, eve och christel haft skoj i haninge. Jobbat projektarbete, gått var och en och brytit normer och så har de andra filmat. Hur kul som helst! En del prat blev det också, men mest projektarbete. Jag drömde också en dröm inatt som känns väldigt avgörande för mig av någon anledning. Det var en konstig dröm, men kändes väldigt betydande och bekräftande på något vis. Jag känner att jag är på rätt väg i mitt liv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0