Moa





















Ikväll har jag umgåtts med Moa. åh vad jag tycker om Moa! Vi har ägnat kvällen åt att möblera om hennes rum, dra upp soffor och saker från hennes källare till rummet, ordnat med hyllor osv, jätteroligt. Och jättefint blev det när vi blev klara! Sen har vi druckit te och pratat både framtid och minnen, spelat Koron och ätit en jättegod middag med hennes familj- som för övrigt är så himla jordnära, trivs verkligen i hennes familj. Att umgås med Moa får mig verkligen att må bra, jag blir så lugn och det är så jävla enkelt att bara vara sig själv med henne. Jag älskar hennes hus, jag älskar hennes familj och blir helt fylld med ro bara av att gå in i deras hus. Moa är någon som verkligen ger mig bra energi. Att umgås med henne får mig självklart också att tänka tillbaka på underbara Husarö, tittade igenom bilder nu. Husarö är verkligen ett minne. gud vad man kan se tillbaka! Ändå var det bara 3 veckor. Och vi var så små. Men hade så jävla roligt, jag träffade så många nya människor och lärde känna dom, bär med mig så många minnen där ifrån och det är helt sjukt så mycket vi gjorde och lärde oss. Verkligen bara fina minnen att minnas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0