tillbaka i arkivet



saknar att känna kärlek, saknar att ha någon att verkligen bry sig om, saknar att vakna upp med någon på morgonen och aldrig vilja gå upp, saknar att sakna någon, saknar att känna att man har mycket framför sig med någon, saknar att behöva oroa sig över att en person ska försvinna, saknar att bygga upp något, saknar att låta någon se mina svaga sidor, saknar att försöka släppa in någon, saknar att se upp till någon, saknar att vilja ligga så nära någon det bara går, saknar att tåflirta medans man äter frukost. Jag är proffs på att se allt fint i kärlek, och jag är en riktig romantiker. Jag älskar allt med kärlek. Jag älskar att få bygga upp något, utveckla en unik relation, få gemensamma vanor. Jag älskar att ha något unikt med någon. 

Det finns ingen i denna värld som inte är sårbar. Men vi alla tar det alltid mer eller mindre personligt, beroende hur bra självkänsla vi har. Kärlek är något fint, som kan göra människor till något så fult.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0