revolution


Jag behöver förändras, något i mitt liv måste förändras. Reser till Malta på Onsdag, jag tycker om att jag inte vet om hur resan kommer att bli. Jag tror att jag någon gång i mitt liv kommer göra något otippat, drastiskt och impulsivt. Jag har insett att jag är en person som ständigt behöver förändring, jag är rädd för att fastna i mitt liv, med samma människor, på samma platser, i samma kläder osv. Jag behöver alltid något nytt, jag vill alltid känna något nytt. Inte för att jag har enkelt för att tröttna, utan för att jag typ vet att det finns så mycket och jag vill inte gå miste om något. Jag vill inte att det ska finnas något som jag inte vet, känslor som jag inte känt, personer som jag inte träffat, stilar som jag inte provat, platser jag inte besökt. Så är det bara har jag insett.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0