natt lista


Min senaste kyss var: egentligen bara onödig
Jag pratar: väldigt gärna med nya människor
Jag tycker om: när människor vågar vara ärliga
Jag avskyr när folk: skryter eller blundar för sina egna fel. Eller ljuger för sig själva.
Min bästa vän är: jag har många bästa vänner
Kärlek är: värt det i slutet
När jag borstar tänderna: har jag oftast bråttom
När jag lagar mat: vill jag gärna göra allting själv
Jag är rädd för: spöken, oärliga människor, att jag själv ska bli någon jag föraktar, att jag själv ska ha egenskaper jag hatar hos andra
Den värsta känslan är:  underlägsenhet, rädsla, tvivel, skuldkänslor, ånger
Den bästa känslan är:  lyckorus
Jag är bäst på: att bestämma mig 
Jag är sämst på: att komma i tid
Om jag va ett djur skulle jag vara: en hund, de är oftast bland människor
Jag kommer alltid att vara: väldigt ovetande tror jag
Det finaste som finns är: kärlek mellan otippade personer
I somras: blev jag sjuk på peace & love
Sist jag grät var: väldigt länge sen, säkert någon månad sen
Jag kan: allt när jag vill och har bestämt mig
Jag kan inte: dissa folk, jag vet inte hur man gör
När jag bakar så bakar jag: idag bakade jag äppelmuffins!
Min mobiltelefon är: inget jag använder så mycket för stunden
När jag vaknar på morgonen: har jag oftast försovit mig
Innan jag går och lägger mig: blir jag alltid väldigt känslosam. Men jag älskar de stunderna
Just nu tänker jag på att: jag undrar hur taggad på att träna jag kommer vara imorgon när jag vaknar
Bebisar är: helt fantastiska
Idag har jag: haft en väldigt bra dag med mig själv
Ikväll ska jag: ingenting, det är natt nu - sova antagligen
I morgon kommer jag: träna, gå på mässa, träffa familj jag ska barnvakta för, middaga och mysa med camilla och Lisa
Jag vill verkligen: få ett jobb jag trivs med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0