klackarna i taket!


Igår var jag ute, det var flera månader sen jag var det! Jag, anna och natte gjorde i ordning äkta förkröksstämnng hos mig i mitt rum innan med tända ljus, städat, tre flaskor jordgubbsvin, chips, choklad och självklart massa bra musik. Stämningen på topp! Sen åkte jag in till nu! där Linda och diverse befann sig och hade riktigt kul helt enkelt, värt!

Idag har jag köpt nya klackskor som jag är upp över öronen förälskade i, åh åh åh ♥

Imorgon kommer syster på besök och stannar hela veckan och på Onsdag ska jag för första gången sitta barnvakt åt de som jag har fått jobb hos. Känns jättekul och jättebra. Dessutom har vi inte alls något plugg i veckan. Kort sagt så har jag inte så stor anledning att klaga, och det ska jag inte heller göra. Jag ska vara glad för den jag är, för allt jag har och för det liv jag lever, det är vad jag ska göra!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0