HELVETEEEEEE



JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG!! Jävla idiot äckel byggarbete nedanför mig som börjar klockan 6-7 att banka med någon stor jävla betong grej i berget som låter sjukt högt "DUNK DUNK DUNK DUNK DUNK", det låter så jävla cp högt och jag får PANIK av helvetes ljudet. Låter som om jag i princip bara kan sträcka ut min arm genom fönstret och ta på idiot maskinen. FYFAN!!!! Och vi fick hem ett brev i förrgår där det stod att det nu närmaste månaderna kanske kommer bli "lite buller", LITE BULLER????? Om jag ska vakna till det här varje morgon kommer jag seriöst få sömnstörningar. Det går inte att sova till det. Dom började igår, och jag har två mornar nu sprungit in till mamma för det där ljudet har gjort att jag legat med uppspärrade ögon. och det börjar liksom KLOCKAN 6, FÖRSTÅ HUR CP TIDIGT DET ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR??? FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Man får seriöst PANIK av ljudet. Jag måste köpa stora hörlurar, men om det här fortsätter i en två veckor kommer jag fan i mig gå ner tid och skälla på dom, så arg är jag.
HELVETE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0