beslutsångest


Ska man gå ut ikväll igen eller ska man inte?

Varför jag ska gå ut:

Skojigt folk på en skojig klubb
Jag har en halv flaska vin i kylen
Jag vill testa nya klackarna

Varför jag inte ska gå ut:

Ska vara "fotomodell" imorn , vill ju inte riskera att se sliten och risig ut
Snorkallt ute
Kommer endast kunna spendera på en öl i princip

Tre saker på bra sidan, tre saker på dåliga sidan. Men jag tror jag stannar hemma ändå, mina klackar försvinner inte - det kommer fler chanser och jag tycker fotogrejen ska bli så himla kul imorn och jag vill inte sabba det genom att vara äcklig och risig. Ska dessutom upp tidigt. Så får det bli! Tack bloggen för att du tog mitt beslut.


LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0