what comes around goes around


Hej och hå! Nu när jag tjänar pengar så unnar jag mig lite shopping. Det förtjänar jag! Jättemysig kväll igår på Dalarö med grillat på menyn. Rökte, pratade och lyssnade på Hoffmaestro med Eve en hel kväll, ungefär som det alltid är jag och Eve umgås på Dalarö, helt underbart. Idag har jag varit med Magdis och Hetta. Vi har gått på second hand, provat balklänningar och mått bra. Jag hittade en klänning som jag verkligen skulle kunna tänka mig att ha på balen, men hittade framförallt ett par hängselshorts som jag ska in och köpa imorn. Köpte iaf ett par skitsnygga solglasögon, det behöver jag. Nu har jag ny mobil också, vilket konstigt nog är en äkta glädjefaktor.

Jobbet gick jättebra ikväll, ska jobba imorn också. Och igår hittade jag ett oöppnat ciggpaket på bussen, då blir man lite sådär smålycklig. Och jag har fått årets första myggbett! Nu ska jag sova, puss godnatt.

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0