mitt liv


Bra saker jag gjort den här veckan:

Jobbade första gången på E4an på Söndag. Gick även på studentskiva den kvällen och hade helt galet roligt. Sov hemma hos Lisa. Riktigt värd och givande kväll.

Jobbade mitt andra pass på Måndagen, även här stolt över mig själv.

På tisdagen så hämtade jag barnen på dagis och jobbade, gick även på studentskiva den här kvällen. Själva skivan sög, men jag ångrar ingenting för jag fick ut väldigt mycket av kvällen ändå. Drack öl med Bagge och hans kompisar innan, sov hemma hos Fabian. Snylta gratistaxi och fick ganska boostat självförtroende, jag tyckte verkligen det var kul att gå ut själv.

Onsdagen var jag ambitiös och ordnade överraskning till barnen, jobbade 3 timmar.

Höll lektion på boll&racket, Torsdag. Har även jobbat mitt tredje pass på E4an, det gick jättebra och jag kan inte beskriva glädjen över att ha ett jobb. Så himla bra erfarenhet, och jag orkar inte vara rädd för att jobba längre. Jag vill övervinna den rädslan. Jag vill inte förknippa jobb med prestationsångest, jag vill vara trygg och jag vill kunna. Och jag är så himla glad att jag verkligen har chansen nu att övervinna den rädslan och den ångesten.


Imorgon har jag varken jobb eller skola. Fan vad jag ska ta sovmorgon. ÅH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0