Jag ÄLSKAR



När det är städat
Att ha det stilrent
Bagie stil
Att dricka kaffe
Romantisk stil
Väder och årstider, det är det finaste som finns
Fina blusar och stuprör
Att lyssna på andra människor
Att cykla
När mamma är på sitt gladaste humör
Att sätta upp mål
Att skriva långa och utförliga sms
Förhållanden, kärlek är så himla fint
Vatten, sjöar, havet, bäckar, floder
Afrika, jag ska uppleva Afrika på riktigt innan jag dör
Att prata med nya människor, speciellt människor från andra länder och kulturer.
Att resa
Känslan av att dricka öl på en pub
Att röka när man har druckit lite
Att klä upp mig, jag tycker det är jätteroligt
Frukost, det är det mysigaste målet på dagen. Att få sitta mitt emot någon man tycker om, dricka kaffe, prata, äta mackor, prata och känna att man har hela dagen framför sig
Nätter och kvällar, jag är en riktig kvällsmänniska
Att vara spontan, oförutsägbar och att bryta mönster
Mitt hår faktiskt
Gyllene tider, får så mycket bra känslor i mig när jag lyssnar på dom
Solnedgångar, stjärnhimlar, utsikter, soluppgångar, sommarregn, nätter, morgondis och stekhet solsken.
Att springa barfota om somrarna och doften av grill
Min familj
Att få göra om mitt rum
Klänningar, en söt klänning på sommaren med ett par gladiatorskor är så himla fint
Att vara kreativ, typ pyssla, göra album, sätta upp bilder, klistra ihop collage osv. Det känns värdefullt!
Tjejkvällar med vin, spel och prat
Människor utan gränser
Psykologi, jag tycker verkligen det är intressant
Att analysera människor, det kan vara jobbigt ibland, men när man analyserar någon försöker man sätta sig in i ens persons situation maximalt, jag tror att det för det mesta är bra
Vitt, vit är nog den finaste färgen
Idomin, jag tycker att med lagom mängd så får läpparna en fin ljus ton liksom
Festival stämning
Att bila med mamma & pappa, vår relation är som bäst när vi bilar faktiskt
Att fika, möta upp en gammal vän och dricka te, äta kakor och prata om vad vi haft för oss
Malta, ett helt underbart land, med underbara männsikor, underbar miljö, underbart allt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0