jag har tråkigt


Min senaste kyss var: äkta
Jag pratar: om mycket bra saker med anna
Jag tycker om: M.S
Jag avskyr när folk: Skryter
Min bästa vän är: Tycker inte man ska rangordna vänner, finns inget behov för det
Min första vän heter: Lotta :)
Kärlek är: När man känner alla känslor på samma gång för en person
När jag borstar tänderna: borstar jag alltid tungan också
När jag lagar mat: så blir det typ alltid samma rätt :(
Jag är rädd för: att min framtid ska bli fail
Den värsta känslan är: underlägsenhet, skuldkänslor, ånger
Den bästa känslan är: lyckorus, kärlek,
Jag är bäst på: att vara mig själv
Jag är sämst på: politik
Om jag va ett djur skulle jag vara: vet inte
Jag kommer alltid att vara: går inte att svara på- jag kommer alltid att vara mig?
Det finaste som finns är: tända ljus, himlen
I somras: umgicks jag mest med min familj
Sist jag grät var: jag minns inte. var på gråten förra veckan
Jag kan: jonglera! lite iaf..
Jag kan inte: höja rösten till någon
När jag bakar så bakar jag: sist hallongrottor!
Min mobiltelefon är: hatad av alla
När jag vaknar på morgonen: så önskar jag att du låg bredvid mig!
Innan jag går och lägger mig: smörjer jag in mig i babyolja
Just nu tänker jag på att: jag har filosofiprov imorgon och borde kanske läsa på lite mera
Bebisar är: söta när dom skrattar
Idag har jag: vaknat bredvid dig!
Ikväll ska jag: sova tidigt
I morgon kommer jag: skriva filosofiprov
Jag vill verkligen: att det ska bli vi nu :)



Kommentarer
Postat av: tott

så det blev av att baka hallongrottor ändå (:

2010-10-14 @ 12:41:13
Postat av: p

jaaa! men dom blev platta. fast riktigt goda!

2010-10-14 @ 17:18:04
Postat av: tott

haha vännen, jag vill också vara med nästa gång :)

2010-10-14 @ 21:58:41
Postat av: p

hihi, jaaa och då ska vi göra andra kakor också. börjar tröttna på bullar :(

2010-10-15 @ 20:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0