uppdatering



Bra helg, fylld med skratt! Underbart att få umgås med människor man känner och mår bra av. 

Fredag - Var med Anna och senare på kvällen umgicks jag med örbytjejerna. Riktigt skön kväll! Linda kom till mig på natten och sov över!
Lördag - Match. Fick spela hela matchen och fick jättemycket bra kritik av mina tränare efteråt, det var längesedan så nu känner jag mig mycket mer motiverad till att träna och diverse. På kvällen fyllde Emma 17, vi firade henne genom en god middag och god efterrätt, tittande på melodifestivalen och mycket skratt även den här kvällen. Det var roligt att träffa konfisarna!
Söndag - Sova ut. Pratat med Linda i telefon och sedan har jag pluggat samhälle och svenska + att jag gjort om mitt CV ytterligare!


Och det är typ det som händer i mitt liv just nu, mina dagar går mest åt till att njuta av mitt nya rum och det fina vädret. JAG ÄLSKAR VÅR! Och mitt rum + fint väder gör mig automatiskt mycket mer motiverad till skola och träning.

Imorgon kommer Moa och Magdis hem till mig på pannkaksfrukost, kommer bli trevligt. Sedan har jag fyra uppdrag att utföra under dagen:
- Psykologi lektion
- Hämta underskrift av lärare så min ledighetsansökan kan beviljas (Bokat, åker till nordnorge 29 Mars och är borta fram tills 8 April, jag längtar!)
- Åka in till stan och lämna CV
- Träning

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Linduuss

Fan. kag kommer saknar dig :(

2010-03-15 @ 22:15:06
Postat av: pelso

kommer sakna dig med <3

2010-03-17 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0