oh, vilken härlig dag



Jag har mot förväntningarna haft en riktigt bra dag! Kan berätta dagen i bilder, då jag faktiskt tagit en massa bilder idag;


Hade lång sovmorgon idag så jag hann fixa mig och ta det lugnt på morgonen, det här är väl en slags dagens outfit bild. Alla måste väl göra det någongång antar jag.


I skolan träffade jag sedan Ida och Anna. Mina sockertoppar.


När Ida tagit pendeln så gick jag och Anna vidare för att ta var sin buss. Men då hittar vi en röd cykel som ligger och skräpar!


Självklart så tar vi den cykeln och cyklar iväg på...


Sedan tog vi en paus och skulle försöka ta lite fina bilder. Det gick lite sisådär.


... Så istället passade vi på att njuta av utsikten och det fina vårvädret


... Anna passade på att klättra lite i träden också (lägg märke till att hon ser ut som en liten dvärg som klamrat sig fast i trädet och typ suttit där ett tag)


Tillslut lyckades vi iallafall få till en hyffsad fin vårbild!

Sen så cyklade jag vidare hemåt och nu är jag hemma. Ikväll ska jag plugga svenska och kanske lite psykologi om jag hinner? Jag behövde den här dagen iallafall.


Kommentarer
Postat av: anna

haha, du har ju inte samma kläder på morgonens outfit som du har på de andra bilderna :p

2010-03-25 @ 10:38:41
Postat av: pelle

haha det stämmer! men det finns en anledning till det. Jag var i farsta c innan skolan och köpte det linnnet jag har på de sista bilderna. och sen när jag var i skolan kom ida och ville ha de kläderna jag hade på mig, för hon kände sig ful i sina. och då tänkte jag att varför inte, så då satte jag på mig det nya linnet! haha :)

2010-03-25 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0