just nu






I den här stunden, just precis här och nu känner jag mig riktigt lycklig. Hela jag är fylld med lyckokänslor.

Jag känner att jag tror på mig själv. Jag tror på livet. Jag är helt säker på att jag kommer hitta mig själv och det jag trivs med, jag är helt säker på det. Och den känslan är helt obeskrivlig.

Ikväll var jag på bio med mamma, pappa och vibbe. Vi såg en film som gav mig enorm kraft. Den fick mig att tro på allting som går att tro på. Känslan kommer att avta, men just nu känner jag mig så fylld med nya krafter, nya känslor och nytt mod.

Livet är ett spel. Ibland vinner man, ibland förlorar man. Men om man inte satsar förlorar man alltid, oavsett oddsen.

tack för mig ♥



Kommentarer
Postat av: anna n

vilken film?

2010-03-21 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0