HEJ



Idag mår jag inte så jättebra, för imorgon har jag nationella prov i engelska, muntlig del. Men det känns inte överdrivet jobbigt. Men bara just därför så känns det jobbigt, för det borde kännas jobbigt liksom? Konstig känsla. Men jag vill bara ha det överstökat, så försvinner den där känslan vet jag.

Dessutom försov jag mig imorse. Det gjorde iofs ingenting eftersom jag fick närvaro ändå. Och jag lämnade in min ledighetsansökan och har varit i gamla stan och lämnat CVn. Sov mycket inatt också.

Men ändå mår jag inte riktigt hundra, jag har träning ikväll men jag har ingen lust. Hoppas det känns bättre efter träningen iaf.

puss



Kommentarer
Postat av: anna n

lycka till, puss!

2010-03-18 @ 00:00:11
Postat av: Lisa

Jag har en dvd med poweryoga där de säger "och tillbaks till stående hund..." hela hela hela hela tiden. :P Vill du träffa mig snart, fining?

2010-03-20 @ 17:06:00
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0