bakelser



Idag när jag vaknade tog på mig min klänning som jag så fint lovade i förra inlägget. Jag gick runt och kände mig som en gräddbakelse ungefär hela dagen, fin känsla. Dock så fick jag problem när det blåste så mycket så att min klänning typ flög upp. Jobbigt det där.

Sommarskolan är faktiskt ganska bra. Jag, Ewe och Anna har olika matdagar så idag bjöds det på kötbullsmackor och stektäggmackor + kladdkaka. Imorgon är det min matdag, jag har gjort kycklingsallad och ska köpa med mig ballerinakex har jag tänkt. Sen blir det bio med fina människor, ME LIKE!!





Kommentarer
Postat av: Balderrachel

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-25 @ 10:57:41
URL: http://balderrachel.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0