vintern när den är som bäst



Jag har haft en underbar dag i Romme! Det har varit riktigt bra och roligt. Förutom att jag råkade spilla ut hela min tallrik med köttfärssås och spagetti vid lunchen (hälften på mig och hälften på golvet..) och att jag råkade spilla ut en hel mugg med pucko i ut över Linda på bussen. I och för sig så dog jag och Emilia av skratt. Men ändå så var det lite otursladdat.





















Jag älskar verkligen alla årstider när dom är i sitt esse. Om det är sommar vill jag ha 28 grader, sol, fräknar, bad, sommarnätter, barfota, picknik, bad, solbränna osv. Om det är höst så vill jag ha alla färg på löven, nya kläder, långa promenader, ipod, familj och allt som hösten är för mig. När det är vinter vill jag ha minusgrader, kyla, skidor, rosiga kinder, te, filmkvällar etc. Och när det är vår vill jag ha aprilsol, fint umgänge, vårjackor, glädje, converse, cykling och glass. Och JA nu är det vinter! Och idag har jag verkligen fått känna på vintern när den är som allra bäst. Jag må vara trött på snön, men dagen har varit underbar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

pelle din loser, du är den enda som inte åker med hjälm :o

2010-02-16 @ 10:15:59
Postat av: Anonym

näee.. inte okej med den där bilden på mig i liften:P så jävla äcklig. kan du ta bort den?

2010-02-16 @ 20:34:53
Postat av: Linda

näääee.. inte okej med den där sista bilden i liften pelle. så jävla äcklig på mig :P kan du ta bort den?

2010-02-16 @ 20:37:00
Postat av: pelle

jag vet! Jag trodde inte man hade sånt, men det är rätt. Borde ha hjälm nästa gång x(

2010-02-16 @ 21:31:04
Postat av: pelle

och linda!

1. du är inte äcklig på bilden

2. det är bara folk som vi känner som läser min blogg typ. så du behöver inte skämmas för någon! Vi alla vet att du är underbart söt :) (smörsmör)



2010-02-16 @ 21:42:19
Postat av: linda

jag tar bort bilder om du vill det. :P

2010-02-17 @ 12:56:00
Postat av: linda

och du som säger att du aldrig lägger ut fula bilder.. kul att du ser bra ut även i backen och jag sitter i ful fet hjälm och ser ut som ett äckelfan.

2010-02-17 @ 12:57:08
Postat av: E

Håller med dig om det där med årstiderna Pello!

2010-02-17 @ 23:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0