relax


Okej, just nu vill jag bara lägga mig ner och grina för jag känner mig så himla stressad. Tusen tankar i huvudet och massa med känslor.
Jag känner mig glad.
Men sen när jag tänker på att jag känner mig glad börjar jag tänka på vad det inte finns att vara glad över och då kommer jag på saker som är ganska så ångestladdat i mitt liv just nu
och det är små saker, men som ändå känns stora i mig

Sen skola och fotboll. Känner att jag lagt ner mycket tid på historian, men ändå känns det inte som om jag kan det? prov imorgon. och jag känner mig äcklig och vill duscha. men det hinner jag inte och folk åker bort på lovet och jag bara måste träffa dom innan dom åker iväg.

Mitt lov kommer bestå av att plugga.
och jag är så himla glad för många personers skull just nu. Men sen kan jag inte låta bli över att bli lite bekymrad när jag tittar på mitt egna liv.
Fast sen vet jag ju att jag inte kan göra något mera

och allting blir en klump i min mage som kallas stress, och det är precis därför jag vill lägga mig ner och grina nu






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0