nanana



Gud, jag har ovanligt lite plugg! Jag har nog inte haft så lite plugg som jag har nu, någonsin.

Vecka 5
Måndag - Engelska: Skulle haft redovisning (han glömde bort det...)
Tisdag - Naturkunskap: svara på lite frågor
Onsdag -
Torsdag - Rättskunskap: Svara på några frågor
Fredag - Engelska: Inlämning, ett a4

Vecka 6
Måndag -
Tisdag -
Onsdag -
Torsdag -
Fredag -

Vecka 7
Måndag - ROMME MED SKOLAN! WOHO!
Tisdag -
Onsdag -
Torsdag -
Fredag - Bestämt vad vi ska göra på projektarbetet

Vecka 8
Måndag -
Tisdag -
Onsdag -
Torsdag - Rättskunskap: Prov kap. 6
Fredag -

Så eftersom träningarna också är inställda och har varit i några veckor pga den här jävla snön, så har jag faktiskt tid för att ha ett liv om dagarna! Idag åt jag och Linda på kina förexempelvis. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0