en vecka med sol, vind och vatten


Kan inte beskriva hur obeskrivligt jävla in i helvetes mycket jag längtar tills vi ska åka till Egypten! Skit i nyår, skit i fin vinter, skit i kompisar hemma, skit i alla fester jag missar, skit i att jag bara kommer få umgås med mamma & pappa, skit i att jag inte får sova i min egna säng, skit i att jag inte kan ha kontakt med folk osv. Skit i allt! För det ska bli så underbart att komma bort ifrån kylan, bort ifrån stressen, bort från alla problem, bort från stockholm, bort från plugget, bort från verkligheten, bort från allt som gör ens vardag här hemma ångestfylld. Det ska bli så underbart att få ligga på en strand, med lurarna i öronen och bara få ha tiden att läsa och komma in i en bra bok. Ingen känner mig. Hotelfrukost. Långt hemifrån. 30 graders värme, ingen stress, ingen press på någonting. God mat. Inga planer. Bara underbar natur, underbar värme och åååh. Att kunna vara främling, att få bli brun, få fräknar, gå i klänningar, smöra in sig i solkräm och bara njuta. Fan vad jag längtar! Den där resan kommer så jävla rätt i tiden- den är precis exakt vad jag behöver. Exakt vad jag behöver! ÅH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0