pelle duktig vara


Igår kände jag mig lite smådeppig om jag ska vara helt ärlig. Och det tröstade jag med mat och plugg, plugga brukar man ju inte göra om man är deppig. Men jag kände att min medicin just nu är att ta tag i saker och ting, där med pluggandet. Så igår pluggade jag. Sedan idag efter skolan åkte jag och Anna in till farsta och råpluggade mattematik. Så nu är min hjärna slutkörd och jag vet knappt vad jag själv heter. Kan inte tänka helt enkelt. Men det gjorde vi bra iaf !

Imorgon planerar vi att ses tidigare för att fixa en skolgrej också. Vi får se hur det blir med den saken :)
Nu är det träning, nästsista innan uppehållet. Jag är trött för jag somnade sent igår, men jag ska bita ihop och köra ändå. Jag vet att det kommer vara kul när jag väl är där.
Jag behöver inte plugga ikväll heller, vilket känt skönt. För det första har jag pluggat hela eftermiddagen och för det andra har vi inget akut som jag behöver plugga på :)

värme och kärlek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0