no party to go to


I helgen har jag verkligen känt av hur det är att inte ha någon mobiltelefon. Och jag börjar oroa mig för hur det ska bli i framtiden. Grejen är att jag saknar inte det här onödiga smsandet, jag saknar inte telefonsamtalen till bussen eller spelen som man spelar när man har stört tråkigt, eller inte kan somna.

Jag saknar den bara i sådana här kniviga, krisiga och absolut nödvändiga tillfällerna då man verkigen behöver den mer än något annat. Av någon anledning hamnar jag ofta i sådana situationer. Typ jag igår när jag kom på mig själv snart vara i Akalla, när jag i själva verket skulle till Alvik. Eller nu, när jag inte får tag på Christel! Vad ska jag göra?
Jag får helt enkelt planera en kväll utan henne. Sen om jag får tag i henne, så ja, då får jag det :)

Min kväll ska bli lugn hur som helst. Den ska bestå av en ipod, några doftljus, en miniräknare, en mattebok och en penna. Sen ska den också bestå av mjuka sköna sockor, mjukisbyxor och håret i knut. Och det sista den ska bestå av är det vanliga, kaffe och mackor med ost och gurka.
Det kommer bli en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0