vad jag vill


Vad vill jag just nu?

- Jag ska fram till jullovet kämpa med skolan. Göra mitt bästa precis som jag gjort nu de senaste veckorna, jag har verkligen gjort mitt allra bästa i skolan. Jag har kämpat och stålsatt mig. Jag har varit duktig! Och att göra sitt bästa räcker. Ändå om det bara blir ett G eller ett VG så har jag gjort allt jag kunnat. Ansträngt mig, och det är det som betyder något. Det är det som räknas. Och jag känner mig stolt, oavsett betyg.

- Jag ska följa mitt träningsschema! Det har jag också gjort bra. Jag har fått en jävla självdiciplin, vart ifrån vet jag inte. Men där har jag också varit duktig! Stålsatt och bestämt mig.

- Jag ska göra om mitt rum. Och det har mamma och pappa lovat mig, efter det ska jag utnyttja mitt rum. Köpa fina doftljus, sängöverkast, kuddar och tavlor. Jag ska leva mit liv i vinter i mitt mysiga rum.

- Jag ska shoppa. För det är något jag behöver, jag ska gå ut själv och prova mängder med kläder och inte påverkas av andras åsikter. Jag ska hitta något jag trivs i helt enket. Har ingen aning om vem jag är klädmässigt längre. Inte bra "/

- Jag ska fortsätta ta det lugnt. Inte stressa och gå upp i tid och komma i tid. Jag ska inte boka upp mig för mycket och göra saker i bra tempo. Det har jag gjort nu ett tag, och det ska jag fortsätta med.


Det där var väl lite små mål i mitt liv. Nu ska jag hoppa in i duschen i alla fall! Hoppas ni mår bra allihopa. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0