tänka sig


JAG KÄNNER MIG DEPPIG, TOM OCH DESPTERAT!!

Gah! Blir man såhär knäpp av att vara hemma eller? Jag är så trött på mitt nuvarande liv. Det har blivit tråkigt så nu ska jag ändra på det. Jag vill köpa nya kläder, jag ska shoppa själv för då shoppar jag bäst. Sedan ska jag inte festa så mycket, inte för att jag gör det. Men det är alltid så i skolan och jag har börjat hata det. Frågan dyker alltid upp: "vad händer i helgen, fest eller?"
Jag har vissa människor jag verkligen vill träffa men som jag inte träffar. Varför? det är ju bara att träffa dom- skicka ett sms och bestämt träff.

Allt känns tomt och bajstråkigt. HALLÅ!????? Hahah. seriöst, jag är helt dampig. Jag vill inte gå till skolan. Jag vill se på massa romantiska filmer o drömma mig bort i dom. Jag vill fika o prata, prata tills min röst gått bort. Men jag vill ju festa, eller jag vill dansa för att det är helt galet kul.

Okej. funkar inte. något måste göras, jag pallar inte med mig själv såhär. Vad ska jag göra, Hur mår världen? vilka är alla? vem är du? vad gör du? varför är du en främling? Varför är jag en främling? wää.

wäh!




Kommentarer
Postat av: emzak

Jag säger som du: wäh!



Mest för att vi har så mycket i skolan nu, känns som om de pressat in en hel termin för sista månaden innan jullovet! Vi har omänskligt mycket :((((

2009-11-20 @ 00:46:03
URL: http://emiliez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0